Projekt.

Jag ska starta ett projekt. Nämligen att gå upp x antal kilon för att nå min "drömvikt".
Detta vill jag inte göra med hjälp av snabbmat, godis och filmtittande, utan tack vare varierande hemlagad mat och lagomt med träning.
Det som känns svårast just nu är att äta varierat. Har verkligen jättesvårt för det, och tyvärr svårt för att prova nya saker.
Jag behöver hjälp att göra en matlista, och hoppas att du kan komma med tips på vad jag kan laga. Det behöver inte vara supernyttigt. Gott, lättlagat och mat som ger mig energi.
Hjälp mig! :)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Oooh jag ska skicka dig massa favvo recept :)

2008-12-09 @ 19:49:13
URL: http://sassaohman.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha jag med Linda! :D Räkna med det! Spaghetti och köttfärssås är ju en favorit. Och råris och korvstroganoff, mmm.. Nu blev jag hungrig :(

2008-12-11 @ 22:01:57
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0