Glögg.

Igår kunde jag inte hålla mig längre, så jag åkte och köpte årets glögg, eftersom jag trodde att den skulle ta slut.
Men jag tänker inte öppna den förrns första advent. Ingen glögg före första advent, så är det bara.
Hoppas den smakar gott. 

                               

Idag har varit en tråkig dag. Allt blir så konstigt när det inte blir som jag tänkt.
Det var tänkt att Mattias skulle vara ledig. Jag hade då tänkt att vi skulle hämta våra tapeter, packa och satt ut annons på blocket. 
Men så ringde de imorse, så Mattias jobbar. Jag låg i sängen till tolv. Sen dess har jag väl egentligen inte gjort någonting. Jag tycker det är tråkigt att packa själv, plus att jag inte har nyckel till förrådet, så att jag kan hämta flyttkartonger. Jag önskar att jag inte gav upp så fort nånting inte går min väg. Ska försöka ändra på det.

Jag har nyss mumsat i mig nybakta scones och en kopp te.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. När hjärtat kommer hem ska vi åka och äta mat, sen ska jag åka till Mathilda, det blir riktigt roligt, det var så länge sen vi sågs. 
Här hemma ska det spelas Rockband, en "Farväl-tour", för i helgen ska vi minsann byta tv-spel med svärfar.

Kommentarer
Postat av: EmmaP

hihi, när jag såg vilken årets smak var tänkte jag direkt på dig, fast tydligen ska den inte smaka så mycket blåbär har jag läst :)

2008-11-11 @ 19:27:35
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Sassa

Jag tycker du ska åka till Hantverkspaviljongen i Lenninge om du vill ha riktigt god blåbärsglögg ;)

2008-11-11 @ 21:08:59
URL: http://sassaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0