Fredag.

Igårkväll var jag och Lina bjudna hem till Frida på tjejmiddag. Tyvärr glömde jag kameran hemma.
Till varmrätt fick vi 2 olika pajer, nämligen kycklingpaj och tacopaj.
När vi smält maten lite blev det efterrätt, varm fruktsallad och vaniljglass.
Medans vi satt och åt, pratade vi massa strunt. Det var en riktigt trevlig kväll, med supergod mat!
Detta ska vi göra om fler gånger. Minst en gång i månaden. Jag måste redan nu börja fundera på vad jag ska bjuda på för middag, det blir svårt att klå detta. Kom gärna med förslag och recept. :)

Idag är det lördag. Mattias jobbar. Jag funder på att få lite ordning i vårat kaos, men det är tråkigt.
Ännu är det lite oklart vad som händer ikväll. Eventuellt åker vi till Stockholm på partajj. Annars ska Mattias på nå Rockgrejjs på nån nation, då blir jag hemma för en lugn kväll med katterna. Det där visar sig.

Nu ska jag kolla på Äntligen hemma. Kanske får jag lite inspiration. Snart får ju vi våran alldeles egna lägenhet, där vi får göra vad vi vill. :) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi tack Linda! :D Vad glad jag blev. Jag har fått praktik ute i Stöde (!). Det ligger 4-5 mil väster om Sundsvall, kul.. Not. Så det blir till att pendla varje dag. Hur går det med packandet? :)

2008-10-26 @ 12:34:49
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0