Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi hemma igen, efter en tripp i Åre.
Jag ska lägga ut några bilder senare. Kanske inte ikväll, men inom en snar framtid iaf.
Vi har haft 2 dagar med utförsåkning samt en dag med längdåkning och bad.
Vädret har varit lite halvdant. Inte direkt strålande sol, men vi har tack och lov klarat oss från nederbörd.
Trots att vi haft det underbart trevligt är det skönt att vara hemma.
Hemma får man göra som man vill och behöver inte anpassa sig till alla andra. Kanske är jag lite ego.

Idag har jag köpt mig ett par joggingskor.
Så nu du syster, blir det träna av.
Fick en friplats till Vårruset. Någon som känner sig sugen på att vara med?
Om man är ett gäng på 6 personer får man minsann en picnickorg med innehåll att dela på.
Fundera på det!

Nu är det fredagkväll och jag tänker bänka mig framför tv:n med en skål popcorn.
Får se om jag återkommer med bilder senare.

Kommentarer
Postat av: EmmaP

Jepp nu är det bara att börja springa :D Synd att vårruset är en vardagskväll... fast jag får ju springa stadsmaran istället :)

2009-04-17 @ 21:54:29
URL: http://emmper-2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0