Nöjd.

Klockan är åtta och jag har precis stängt balkongdörren.
Dörren har stått på vid gavel ända sen jag kom hem från jobbet vid halv ett.
Det har varit underbart varmt och härligt väder idag! Jag somnade en stund i solen och är nu lite röd om näsan.
Jag är riktigt glad och nöjd över att vi har en uteplats!

     

 Lina köpte såpbubblor igår. Såpbubblor är mysigt
 Som Lina sa "alla blir glada av såpbubblor." 

           

Nu sitter jag bänkad framför Robinson, med gurka & dip, samt ostkrokar och cola.
I stort sett allt är packat inför Åreresan imorgon, äntligen!
Tydligen ska det regna och snöa däruppe imorrn, men det ser ut att bli finare på måndag och tisdag.
Jag är så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0