2009

Nytt år - Nya möjligheter

Det nya året har börjat bra. Traskade iväg för att sätta namn på Annas postlåda, samt hälsa på Lina. Det var tänkt som en snabbvisit för att bara säga hej, men jag blev där rätt länge. Blev bjuden på te när jag kom dit. Kollade på film, The mist. Jag tyckte sedan att det verkade både tråkigt och lite jobbigt att vandra hem i mörkret, så jag drog mig verkligen för att göra det. Det slutade med att jag blev bjuden på mat och att Mattias hämtade mig när han slutat jobba, vid åttatiden.
Vi åkte förbi affären och handlade. Nu har vi ätit varma mackor och snart är det sovdags. Det är ju en dag i morgon också.

Nytt år innebär nyårslöften!? Själv har jag två stycken.
1. Må bra!
2. Ha en ordentligt bra nyårsafton!

Det låter kanske inte så svårt för vissa av er. Men ackack. Det måste börja med att boka tid hos en läkare och jag vet inte vart jag ska vända mig. Plus att jag är rädd. Jag önskar att jag vore liten igen, så mamma eller pappa kunde ringa alla jobbiga samtal.
Mer fasta tider och rutiner skulle nog vara bra. Lite som ett schema, fast på ett roligt sätt. Mer simning, träning, pysslande, bakande osv. Jag tycker ju det är roligt bara jag kommer igång med det. Men det är just det att komma igång.
Nu vet jag inte vart detta håller på ta vägen. Bäst att sluta. Godnatt och Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Sounds GOOOD! Mitt nyårslöfte är att tycka bättre om mig själv, för gör jag det kommer allt gå galant!

2009-01-02 @ 11:25:06
URL: http://sassaohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Mer simning, träning, pysslande, bakande osv. JAG HAKAR PÅ! :)

2009-01-06 @ 18:52:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0