Längtar.

Idag sitter jag i soffan och chillar. Kollar på skidåkning. Snart är det dags för herrarnas skidskytte, spännande.
Om inte alltför lång tid kommer Mattias äntligen hem från Vemdalen. Som jag längtar!
Jag har klätt upp mig och sminkat mig. Jag känner mig fin.
Dessa dagar när Mattias har varit borta, har jag haft tur att få jobba, så dagarna har gått fort.
Igårkväll var Lina och Frida här. Supertrevligt! Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur mycket det faktiskt betydde att ni kom förbi. Kanonvänner har jag. :) Vi kollade på Körslaget, och Bollnäs gick vidare. Jihoo!
Nu börjar skidskyttet, Heja Sverige!
Tror jag ska ta mig en fika, bestående av glögg och lussebulle..


Kommentarer
Postat av: Lina

åå sötaste! du är för söt. jag o Frida bestämde idag att vi skulle simma någon gång under tisdagen. om du är ledig kan vi ju ta på förmiddagen o äta semla sedan. och annars kanske vi kan ta det på kvällen?! visst hakar du?

simsalabim!

2009-01-18 @ 17:04:21
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0