En ledig dag.

Nu är jag inne i en period då jag sover så fort jag får chansen.
Gissa om det var skönt med sovmorgon imorse!? 
Mattias klev väl upp strax efter fem, medans jag låg kvar och sussade ända till strax efter halv elva.
Casper gjorde mig sällskap.
Jag åt en ordentlig frukost, bestående av yoghurt med flingor, samt knäckemackor med ost.
Till detta drack jag juice och te.
Kanal 5 har börjat visa sjunde himlen på förmiddagarna. Säsong ett.
Detta kollade jag självklart på till frukosten.
Sen har jag mest haft en slappdag.
Spelat dataspel och tagit en promenad.
Nyss klev jag upp ur badet.

Jag undrar vart sommaren tog vägen. Solen och värmen.
Kom tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0