Sommar.

Det blev visst ett rätt "kort" avslut av Greklandsinlägget och endast 2 bilder.
Jag satt ju nämligen ute med datorn och batteriet tog slut.
Men dagarna efter bergbestigningen gjorde vi inte så mycket, vi var rätt möra i våra kroppar.
Fler bilder ska jag snart lägga ut på bilddagboken.
Ni får ha lite tålamod, ty dessa dagar när det är kalasväder vill jag gärna inte sitta vid datorn.

Lina är inneboende hos oss tills på tisdag, trevligt!
Jag har nyss visat henne vägen till Gullvivan, så nu är hon och jobbar å sliter.
Själv ska jag ta tag i lite städ nu.
Sen ska jag försöka få med mig Mattias till Blomsterlandet.
Jag har ju ett mycket viktigt uppdrag, nämligen att plantera i bostadsrättsföreningens krukor, samt sköta om de i sommar. Missköter jag mig får jag väl skäll av Herr ordförande (Mattias).
I eftermiddag blir det tvätt och troligtvis grillning.
Jag ska självklart även hinna med att njuta av solen!
Man vet inte hur sommaren kommer se ut framöver, kanske blir detta sommarens varmaste dag. Kanonvarmt redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0