Stockholmsdagen 6 maj.

Strax efter 11 satte vi (jag och Mattias såklart) oss på tåget mot Stockholm.
Alltså var vi framme strax innan tolv.
Vi letade rätt på en karta, sedan traskade vi till Djurgården.



Väl framme hyrde vi oss en trampbåt, minsann.

  

Efter att ha trampat i närmare en timme, började magarna kurra, så vi letade reta på en grill.
Kebabtallrik blev det för mig. Ska väl erkänna att jag ätit betydligt godare. Men det är inget att hänga läpp för.
Mätta i magarna gick vi in på Skansen. Jippijeej.
Vi såg på ulliga, gulliga djur, fikade och lekte.

  

 

Klockan 17.30 satt vi bänkade inne på Cirkus, ty då började Big comedy.
Ojojoj vad vi hade skojj!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Åh vilken härlig dag! Jag vill också bo så nära storstaden

2009-05-09 @ 14:27:57
URL: http://sassaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0