Avatar.

Igår var jag, Mattias och Berra och kollade på Avatar 3D på bio.
Jag hade inte så stora förväntningar, då jag inte riktigt visste vad den handlade om.
Jag får väl erkänna att det inte är min favoritgenre,
men jag tyckte ändå att det var en riktigt bra film.
Det som var speciellt bra var väl iofs att vi såg den på Bio, samt att det var i 3D. 
Hade vi sett den hemma på tv:n hade jag nog inte gillat den lika mycket. 
Så mitt tips är, att om ni ska se den: Se den på Bio! 

Idag var det -19 ute, så jag stannar nog inomhus så mycket som möjligt. 
Det finns iofs hur mycket som helst att göra inne, men om jag känner mig själv lär det inte bli så mycket gjort. 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, och om du skulle sett den hemma så hade du nog somnat i soffan ;)

2010-01-10 @ 01:58:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: EmmaP

vi var och såg den igår också och måste nog också hålla med om att man ska se den på bio och i 3d om det ska vara värt att se den :D

2010-01-10 @ 17:29:13
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Mattias

Håller med Lina har Linda någonsin sett en film hemma längre än en timme utan att somna ;)

2010-01-23 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0