Jul?

I söndags var jag och Mattias en sväng på julmarknaden i gamla stan, Stockholm.
Där köpte jag mig en polkagriskäpp.
Den har jag sparat på. Men nu var jag sötsugen, så det blev kvällsgodis idag.
Jag kollar även lite halvt på julLotta på Liseberg.
Julen närmar sig visst, och nära och kära undrar vad som står på önskelistan.
Lite svårt tycker jag det är med önskelista i år, men jag ska göra ett försök.
Det här gäller mig och Melker, ty Mattias säger att han inte önskar sig någonting.
  • Halsband i silver, med brickor där det är ingraverat Melker på en och Mattias på en.
  • Spa-behandlingar, t.ex massage, fotbehandling, ansiktsbehandling
  • Snowracer
  • En såndär mysig filt som finns på Chilli/Rusta
  • Bra, fina förvaringslådor till Melkers leksaker
  • Varm mössa och tjocka vantar till Melker
  • Eventuellt behöver jag en ny jacka, eftersom magen växer
  • Kläder
  • Strumpor skulle jag behöva
  • Duplo och böcker är en favorit
  • Så ska ju Melker börja på dagis, behöver han något till det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0