Onsdag.

Imorse blev jag nästan lite sur över att det var så ljust i sovrummet, redan klockan 7.
Men när jag klev upp runt 10 tyckte jag det var underbart härligt väder ute.
Det blev en skön förmiddagspromenad innan lunch, med Melker i vagnen.
Eftermiddagen bjöd på babysim och Melker var på sitt bästa humör i bassängen.
Han plaskade som aldrig förr och dök med glädje.
När vi kom hem var han väldigt trött och det var ju inte så konstigt,
eftersom han inte ens sovit en timme under dagen.
Vid sju blev det läggdags för Melker och jag tänkte tvätta, men tvättstugan var upptagen.
Så istället har jag slappat i soffan.
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och dona lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja Linda, det tar sig ju! Bara fyra inlägg kvar, sen är du i hamn med veckans uppdrag :)

2011-03-10 @ 14:43:28
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0