Vinterskor.

När jag och Melker gick till affären  tidigare idag fick det bli premiär för vinterskor, för i år.
Melker har fått finfina skor av sin farmor, som ska hålla hans fossingar varma.
Själv använder jag mina gamla, då jag inte köpt några nya än.
Min tanke är dock att jag ska köpa mig ett par, men som de flesta av er vet kan jag ha lite svårt att bestämma mig för vad jag vill ha.
Då vi varit på affären tänkte jag att vi kunde vara ute en stund.
Att Melker kunde få gå omkring lite själv och att vi kunde leka i lekparken.
Men den lille gossen ville bara ta av sig sina vantar, så då gick vi hem istället.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi fick gå på en så kallad tillväxtkontroll. För att jag har moderkakan framtill så är det svårt att känna hur bebisen växer. Så därför ville min barnmorska att jag skulle gå på ett till. Jag tyckte bara att det var kul att hälsa på bebis en gång till =) innan den kommer ut.

2011-11-13 @ 10:25:04
URL: http://ferraribil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0