12 april.

Barnen sover i sina sängar och jag sitter uppkrupen i vår säng och äter lite godis.
Idag var dagen då Mattias skulle jobba första passet efter sin 10-dagars pappaledighet.
Det kändes skönt att det var en mjukstart, med bara ett eftermiddags/kvällspass.
Hursomhaver har det gått väldigt bra.
När jag kom för att hämta Melker på förskolan sov han fortfarande, så jag flyttade över honom till syskonvagnen och så tog vi en extra promenad på väg hem så att han kunde vila lite till.
Även lillasyster tyckte det var skönt att vara ute på promenad.
Väl hemma igen blev lillan hungrig efter en stund, och det passade utmärkt till Melkers mellanmålstid.
Sen har vi lekt lite och jag fick laga middag nästan helt ostört.
Innan Melkers nattning hade vi lite soffmys framför Bolibompa.
Om ca en timme kommer Mattias hem. Vi får se om jag håller mig vaken till dess eller om jag möter John Blund innan.
Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0