9 januari.

Jul och nyår har passerat i ett hujj och en tredjedel av januari har redan passerat.
Det är många som längtar efter våren nu, men själv sitter jag fortfarande och väntar på vintern.
Januari, februari och en bit in i mars kan det gärna få vara vinter, sen är det okej att vända.
Jag vill ha snö! Åka skidor och skridskor.
Åka pulka och snowracer med Melker.
En termos med varm choklad och kanske grilla korv.
Men kanske får jag vänta till nästa vinter?
.

Hursomhaver.
Imorgon börjar lilleman på dagis (eller förskola kanske det heter nuförtiden?)
Knappt 2 timmar är det som gäller de första dagarna och Mattias kommer vara med honom.
Det blir en del nya tider och rutiner, men förhoppningsvis går allt bra.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kommer säkert gå jättebra, blir spännande o kul för go Melker Lycka till o kram till er alla :)

2012-01-09 @ 21:41:47
Postat av: Lina

Jag tycker att du får vänta på vintern till kommande november! :)

2012-01-15 @ 22:50:38
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0