Välkommen vår!





Igårkväll sprakade majkasen och kören hälsade våren välkommen.
Idag visade sig våren från sin allra bästa sida med strålande solsken.
Jag har varit till köpcentret och köpt mig två par byxor.
Kom hem igen lagomt till lunch och efter det var det dags för lite städning och sen eftermiddagsfika i solskenet på balkongen. Mattias var och spelade fotboll på eftermiddagen, så jag och dottern tog en promenad, som vi avslutade med att kolla lite på fotbollsgrabbarna.
Melker har varit med sin farmor hela dagen fram till middagen.
Nu håller jag tummarna för att det här finvädret håller i sig!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tackar såå mycket för lånet av go Melker samt att ja fick gosa med lilla syster när ni var på valborg, så lycklig o stolt Farmor :))

2012-05-04 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0