Torsdag.

Vilken händelserik dag, hörrnini.
Jag och Mattias hade sovmorgon tillsammans.
Självklart ringde telefonen 3 gånger mellan klockan 7 och 8.
Jag besvarade ett av samtalen, det var Citymail som ville att jag skulle jobba.
Jag svarade vänligt men bestämt att jag hade andra planer för dagen.
Selma kröp upp hos oss och vi hittade en fästing i hennes nacke.
Nu har katterna fått fästingmedel på sig. Hoppas de får vara ifred nu.
Jag mötte upp Lina utanför badhuset vid halv tolv.
Vi simmade en kilometer och jag började fundera på hur jag kommer se ut när jag blir gammal.
Jag kom inte fram till nåt utan låter tiden avgöra detta själv.
Efter simningen var vi lite småhungriga och bestämde oss för att göra fruktsallad med vaniljkesella.
Ananas, apelsin, äpple och jordgubbar, supergott!
Mattias ringde också och berättade att Casper hade spytt 4 gånger,
inte så trevligt, men han verkar må bra nu iaf.
Hur som haver.
När jag och Lina var mätta och belåtna cyklade vi till Bror Hjorts hus.
Där kollade vi på Sven Nordquists utställning. Mysiga bilder.
Jag blev sugen på att köpa 2 böcker, men jag har ju köpstopp.
Nu är jag hemma. Jag har kört en diskmaskin, tagit reda på tvätt och skurat golvet.
Jag har även träffat våran nya granne, det verkar vara en trevlig dam.
Imorgon kommer Kenneth och Marita förbi, då får vi vårat badkar.
Så imorgon när jag kommer hem från jobbet kanske jag tar mig ett bad.
Nu ska jag laga mig lasagne, sen kanske jag ska gå på årsmöte i bostadsrättsföreningen.
Fast, jag känner mig inte tillräckligt vuxen för sånt..


Kommentarer
Postat av: Tessis

Jaa, det var ett riktigt Linda-linne! :) Har du använt presentkortet något ännu? ;)

2009-05-14 @ 18:17:43
URL: http://metrobloggen.se/teess
Postat av: Lina

funderade du på hur du skulle se ut när du blir gammal då du såg de där damerna i duschen? de två som var ganska lika? hur som haver så tyckte jag verkligen att det såg ut som att du funderade riktigt ordentligt just då. hah.

2009-05-15 @ 21:14:52
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0