Hej vintertid!

Nu tänkte jag försöka hitta hit igen.
Mycket har hänt sen senast, så här kommer en snabbresumé.
Jag och Mattias var en vecka på Island, vilket var helt underbart!
Melker har fyllt 1 år och springer nu omkring hursomhelst.
Jag har börjat jobba igen, så nu är Mattias hemma om dagarna.
Jag och Melker har varit på älgjakt.
Vi väntar vårat andra barn. Till våren är det dags.
Just nu är Mattias hemma hos Björn och kollar på kampsportsturnering och Melker sover middag,
så jag ska slänga i mig nåt att äta. samt göra mig iordning.
När Melker vaknar igen ska vi ut och äta tillsammans med svärfars familj.

Kommentarer
Postat av: Lina

naaaaw. gullig bild!

2011-11-06 @ 23:32:15
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0