Självförtroende.

Nyss hemkommen från Unitmöte hos Maria.
Varje måndagkväll när jag kommer hem därifrån har jag ett leende på läpparna. Självfötroendet är högre än vanligt, jag har mer energi och inspiration. Är det något som får mig att må bra så är det detta, nu ska jag bara förverkliga mina drömmar. Måndagsmötena är höjdpunkten på min vecka.

Nu ska jag skriva en "att-göra-lista" tills imorrn, sen hoppa i säng.
Mattias jobbar inatt, så sängen kommer kännas tom. Förhoppningsvis kan jag sova inatt, då hinner han komma hem innan jag vaknar.
 
Kanske vill katterna sova med mig.
 Kanske vill katterna sova med mig.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Vad är Unitmöte? :) Selma har blivit stor! Vilken mysig tjej!

2008-10-21 @ 16:42:04
URL: http://sassaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0