Gnäll.

Nu var det längesen jag skrev något här,
fast jag egentligen haft en hel del att skriva om,
då detta varit en händelserik vecka.
Men jag har ingen inspiration att skriva, så det här är väl ett ganska meningslöst inlägg egentligen.
Röntgade låret förra veckan, det såg helt normalt ut.
Nu väntar jag på remiss till reumatologen, får se vad de säger.
Det känns mest bara meningöäst. Att de kommer säga att allt är bra, så får jag fortsätta gå och ha ont.
Precis som med magen, som jag haft ont i sen jag gick i 8an, men allt är bra enligt läkarna.
Mycket gnäll kanske ni tycker, men det är sån jag är idag, vill bara gråta och få inspiration.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Mamma vet vad du snackar om, hon var körd innan hon fick svar. Låt det inte hända dig! Drick Actimel!

2009-02-23 @ 22:00:22
URL: http://sassaohman.blogg.se/
Postat av: Lina

oooh sötast.

skicka in till Diagnos-Okänd!

2009-02-24 @ 20:42:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0