1 december

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Mattias födelsedag!
Hurra Hurra Hurra!
 
Mattias jobbar i helgen så jag är ensam hemma med barnen.
Idag tänkte jag att vi skulle gå till Gränby för att köpa kläder till Lucia samt köpa lite lunch å så.
När vi fått på oss alla ytterkläder och barnen sitter i vagnen märker jag att det är punka på vagnen.
Så det blev ingen tur till Gränby.
När ytterkläderna ändå var på så tog vi en kortare sväng i området. Amelia i vagn och Melker promenerandes/ i pulka. Melker tyckte det var väldigt roligt att få åka lite pulka och leka i snön.
Jag tycker snön kom väldigt lägligt, nu till advent.
Imorgon har jag tänkt att jag ska advents-/julpynta lite här hemma om jag inte är alltför trött när Mattias kommer hem.
 
                          
 
    

Kommentarer
Postat av: EmmaP

Härligt med snö! Hälsa Mattias och gratulera!

2012-12-02 @ 09:21:02
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Farmor

Så fina bilder :)) Tack, tack för du delar med dig Linda av dessa underbara bilder :))

2012-12-02 @ 21:34:12
Postat av: Tessan

Haha, vilka söta ungar ni har! :)

2012-12-03 @ 18:26:49
URL: http://www.mjolksyra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0