Mitt pussel

Jag försöker också lägga ett pussel; vardagspusslet/livspusslet.
Vilka pusselbitar behöver jag för att må bra och hur ska jag lyckas pussla ihop dessa i vardagen?
Dom senaste veckorna har jag gjort ett schema så att jag lättare ska kunna se vilka tider Mattias jobbar och när det finns fritid över. Hittills har det mest handlat om att jag ska planera in träningspass, 2-3 stycken i veckan. Jag har även tänkt att jag ska planera in saker jag ska göra när jag är ensam hemma (vaken) om kvällarna, som t.ex pyssla, baka, läsa bok, ta ett bad. Nu blir det mest att jag sitter framför tv:n/datorn. Det kanske inte är fel det heller, men jag tror att jag skulle må bättre i längden av att göra saker som jag gillar åtminstone en kväll i veckan.
Det svåraste steget är väl det första, men nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja!

2012-12-15 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0