Sommarloppet

Igår gick sommarloppet del 1 av stapeln. Ett stadslopp på 5km i Uppsala.
Då det kändes som att en förkylning var på väg att bryta ut velade jag fram och tillbaka ifall jag verkligen skulle vara med. Jodå, jag bestämde mig för att ställa upp ändå så fick det bära eller brista. Det var en bana som var relativt lättsprungen och det kändes som att det gick rätt bra. Jag kom i mål på tiden 26.49. Om två månader är det samma lopp igen och då tänker jag att jag ska klara det på 25 minuter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Linda!

2013-06-22 @ 17:11:41
Postat av: Anna

Hej Linda!
Det är parken vid Kantorn. Där har blivit en massa nytt och fint!
Hoppas ni har det bra!
Kram

2013-08-28 @ 17:54:19
URL: http://www.underoverunder.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0