Måndag.

Igår var en bra dag. Jag tycker om måndagar.
Tog en alldeles för lång sovmorgon, traskade upp och åt lite frukost.
Var hemma och tog det bara lugnt. Kollade lite halvt på "den ofrivilliga golfaren", samtidigt som jag scrappade.
Tiden bara sprang iväg och det var dags att göra sig iordning för att åka på måndagsmöte.
På vägen dit stannade jag till på Colorama för att låna hem några tapetprover. Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig. 

Idag har det inte hänt speciellt mycket.
Var med Mattias och Björn på Subway och åt lunch.
Vi åkte även förbi Colorama igen för att lämna tillbaka proverna.
Nu sitter jag ensam i soffan. Det är redan mörkt ute och hjärtat jobbar natt.
Jag ska lägga mig i badkaret. Sen ska jag nog läsa lite i Miracles happen.

Imorgon ska jag jobba på Citymail. Börjar klockan 7 och ska tydligen cykla.
Det lockar inte alltför mycket, men en dag i veckan går det väl an. 

Och syster: min önskelista får du vänta på ett tag till, det är ju faktiskt bara början på november än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0