Torsdag.

Jag är glad.
Eftersom vi inte har kanal5 har inte jag kunnat se mitt favoritprogram, Greys anatomy, på mycket länge. Förra säsongen kom nämligen inte ut, så jag kunde inte ladda ner den. Men den här säsongen verkar det bli bättre, så nu är jag på banan igen. Jag har missat en säsong, men det gör inte alltför mycket.
Kanske är det lite patetiskt eller larvigt att en tv-serie kan göra mig så glad, men ackack. Jag blir lugn och känslosam. Jag behöver min ensamma tid i soffan, med en kopp te, framför Greys.

Selma har varit lika seg idag. Hon ville inte riktigt äta imorse. I vanliga fall äter hon i stort sett ALLT! Jag ville inte åka till jobbet, men gjorde det iaf,efter att jag pratat med min älskade sambo, som skulle komma hem strax efter jag åkt till jobbet. Han ringde mig senare och han trodde inte att det var nån fara med henne. "Man måste väl få vara lite trött nån dag ibland."
Nu ikväll börjar hon bli sig själv lite mer. Hon kommer och vill gosa mer och springer med till köket igen. Hoppas hon helt blir sig själv imorgon. Jag saknar våran Selma som gosar och skriker hela tiden.

Imorgon är det fredag. Jag ska jobba några timmar, sen vet jag inte vad det blir. Mattias ska troligen vara med sina kompisar. Så om det är någon därute som vill hitta på något är det bara att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Jag vill hitta på något!

2008-10-30 @ 21:57:47
URL: http://sassaohman.blogg.se/
Postat av: tittar förbi

Härligt att du har nåt som får dig att må bra.

Hoppas det inte är något allvarligt med katten, hon kanske som sagt är lite trött.

trevlig helg till dig, vad du nu hittar på.

2008-10-31 @ 14:37:30
Postat av: Tess

Jag vill också leka!

2008-10-31 @ 15:47:57
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

tjoohej! läste inte detta förrän nu. men kom över hem till Anders om du vill! jag är ensam och lapar OC-avsnitt.

2008-10-31 @ 21:15:56
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0