23 april.

Idag är det 23 april.
Det innebär att det var den 22 april igår, vilket betyder att världens bästa Lina fyllde år!
Lina och jag simmade igår. Det var inte många människor i simhallen vilket var mycket skönt.
Efter simningen gick vi en sväng på H&M, för att sedan möta upp Mattias, som bjöd oss på mumsig lunch!
Vi fick följa med Lina hem, där vi blev bjudna på fika.
Lina fick paket, och verkade bli glad.
Jag hoppas såklart på att bli bjuden på våfflor snart :)
På kvällen hälsade vi på Kristoffer, Anna och Hedvig en sväng.
Alltid lika trevligt!

Idag har jag och Lina traskat på stan en sväng.
Jag shoppade mig 3 billiga linnen. Perfekt!
Med några varma mackor i magen, begav jag mig ut på en joggingrunda.
Ca 3km blev det idag, så 5km bör inte vara en omöjlighet om drygt en månad.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Näe Linda, 5 km klarar du LÄTT! :) Natti!

2009-04-24 @ 23:23:51
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

café Linné, och personalen var sur också!

2009-05-03 @ 11:21:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0