Långfredag.

Jaha, så var det långfredag - dagen då man inte ska göra någonting!?
Jag är dock rädd för att det inte blir så i detta hushåll.
Det ska inhandlas utemöbler och badrumshylla. Det blir roligt!
Något jobbigt ska vi också göra, nämligen packa inför Åre-resan på söndag.
Jag tycker verkligen inte om att packa. Men jag tycker om att åka till Åre.

Igårkväll slog vi (jag, Lina och Mattias) till och köpte billigt lösviktsgodis som vi skulle mumsa på till "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show". Jag insåg ganska snabbt att jag inte var speciellt sugen, så det mesta ligger kvar i skålen. Nu mumsar jag på det, i väntan på att min kära sambo ska kliva upp och äta frukost med mig.

Ut i solen och njut idag!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Ha så kul i Åre! Och fota uteplatsen sen :)

2009-04-10 @ 17:31:14
URL: http://sassaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0