Glad.

Idag kom detta vykort på posten.

  

Tänk att något så litet, kan betyda så mycket!
Jag tjuvkikade på brevbäraren när han hoppade av mopeden, och såg att överst i högen låg det ett vykort.
Jag hoppades innerligt att det skulle vara till mig och det var det!
Postat i Luleå, från systeryster
Det var alltför längesen jag själv skickade kort eller brev nu, men kanske ska försöka pyssla ihop något i eftermiddag.
Det är alltid roligt att göra människor glada.


Idag hade jag och Lina planerat att simma och äta semla.
Men pga sjukdom, fick Lina hoppa in och jobba på Gullvivan.
Glad i hågen, efter att jag fått mitt vykort, tog jag snålskjuts med Mattias till blomsteraffärn.
Traskade in på Savoy och köpte 2 semlor som jag och Lina mumsade på.
Och Oj, vilken god semla. När vi först smakade på locken, anade vi att bullen kunde vara lite torr, men ack vad vi bedrog oss. Hur färsk och god som helst! Café Savoys semlor leder nu semmeltestet enligt mig.

 

Kommentarer
Postat av: Tessis

Tack Linda! :) Kan inte du skicka en semla till mig på posten?

2009-02-04 @ 18:19:55
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: EmmaP

Hihi :) jag vill också ha en selma men inte långt kvar till fettisdan nu ju :) men hur har du fått ihop länken till min blogg? med ett snabel-a :P

2009-02-04 @ 19:56:01
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Lina

ja! heja savoy! den va askalas god!

2009-02-06 @ 20:43:39
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0