Nymöblerat.

Efter en tripp på stan, där jag och Mattias shoppat tofflor i mängder, följde Lina med oss hem.
Mattias åkte till jobbet.
Jag bjöd Lina på mina brända muffins och fick höga betyg.
Efter fikat fick vi ny energi och bestämde oss för att göra om lägenheten.



Lina in action, städar och fejjar.
Tro nu inte att vi nöjde oss med att bara städa undan lite.
Nejdå, man skulle kunna säga att vi tog bort hela hallen, så nu har vi ett gigantiskt stort rum. (Ja, så stort det nu kan bli på våra 42 kvm :)
Tyvärr har jag inga före-bilder, men ni som varit här vet ju hur det såg ut innan.
Resultatet blev såhär:
  

Nu saknas det en matta och några knoppar. Sen är det kanon!
Det blir spännande att se Mattias reaktion när han kommer hem.
Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Oj va stort det måste bli! Va har ni hylla och bord?

2009-02-26 @ 19:45:18
URL: http://sassaohman.blogg.se/
Postat av: Tess

Whii! Nästa projekt för er får bli min lägenhet... ;) Kramis på linda!

2009-02-27 @ 18:43:01
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0