Vilken dag.

Jag klev upp strax efter nio imorse.
Klockan halv elva skulle minsann jag träffa Lina utanför badhuset, men någon (inte jag) var lite seg imorse, så vi sköt upp det till elva. Jag åt en ordentlig frukost och gjorde mig iordning, sen satte jag mig på cykeln och trampade iväg.
Inne på badhuset var det tokmycket folk! Vi insåg att vi inte skulle få plats bland alla simmare, utan tog det lite lugnt i varmpoolen, ångbastun samt den vanliga bastun. Mycket härligt!
Väl ute i det plusgradiga vårvädret sa Lina: Har du tid att leka en stund till? Jag tänkte att jag kan bjuda dig på en semla.
Hon är väl för snäll, min kamrat!

Mattias var hemma en timme idag, då bokade vi biljetter till Comedy club. Nu har vi mycket roligt att se framemot!

Jag fick fina muffinsformar i julklapp, av Lina. Idag bestämde jag mig för att baka chokladmuffins som skulle bli perfekta!
Men jag är ingen mästare, och även idag blev de brända. Får se om jag gör ett nytt försök imorgon, nån gång ska jag väl lyckas? Eller är jag ett hopplöst fall?

Nu är jag trött, efter en härlig och glad dag, med brända muffins!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite bränt gör absolut ingenting! men Lycka till nästa gång! Jorå, BIO blev det! :)

2009-02-26 @ 11:54:59
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0