Ont.

I söndags var vi på söta Hedvigs dop. Riktigt mysigt!
Som gudfar fick Mattias, helt oförberett, läsa några rader i kyrkan.
Han är så duktig min sambo! Hedvig var såklart också jätteduktig, glad under hela dopet.  


                  



I plånboken och på kontot är det tomt just nu, men jag jobbar och sliter så det förhoppningsvis kommer in lite slantar nästa månad.
Jobbar numera måndag, tisdag och torsdag på Gullvivans blommor.
Idag sa chefen att hon tycker jag gör jättefina buketter. Roligt att höra, det gör det lättare att jobba.
När jag kommer hem har jag ont, förbannat ont! Ska försöka ta tag i det där med läkare imorgon.
Imorgon blir det även simning, tvättning och lite annat fix.

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, ta tag i läkarbesöket NU så din kropp får vara glad sedan! Kom ihåg ditt nyårslöfte -DU SKA MÅ BRA!

Kramar.

2009-01-28 @ 20:00:00
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

nej, det blev en stor köttbit istället.. som tog typ 2 timmar att tillaga!

2009-01-28 @ 23:53:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0