Sommarnatt.

Igårkväll när jag gick och la mig, smattrade regnet på fönsterrutan.
Jag inbillade mig då att det var ett härligt sommarregn som smattrade.
Jag tänkte att, "när jag vaknar imorgon, är det såndär härligt klar luft och solen skiner. Det blir en härlig söndagsfrukost på uteplatsen."
När jag klev upp idag lyste solen mycket härligt (och gör det fortfarande)
men jag hoppade ändå över frukost på uteplatsen.
Jag hoppas på att det fina vädret håller i sig under dagen, då blir det mellis där ute istället.
Annars får vi se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Frida

De höll inte i sig :/ Massa regn har fallit över stenhagen i alla fall :)

2010-04-18 @ 17:56:16
URL: http://friidutten.blogg.se/
Postat av: Lina

oooh, sommarregn är vackert.

kom ju minsann ett regn på eftermiddan, men anser att det friskade upp luften och gjorde den behaglig. Kram!

2010-04-18 @ 22:23:21
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0