Nu ni.

I slutet av veckan som var, gjorde jag något av mina tankar.
I torsdags var jag på babygruppen på öppna förskolan.
I fredags var jag på sångstund på biblioteket.
Det verkar som att Melker tycker om sång och lek.
Så på torsdag blir det nog öppna förskolan igen, sista gången innan jullov.
I lördags gjorde jag nog inte så mycket, vad jag kommer ihåg.
I söndag var Sara här och hälsade på. Besök tycker vi om!
Sen har det ju även varit skidskytte varje dag! Äntligen!
Idag har vi haft en liten fixardag här hemma.
Vi klev väl upp runt 11-tiden och åt frukost.
Sen har vi storhandlat, tvättat och plockat här hemma.
Jag var iväg och jympade för ett tag sen och nu är Mattias och tränar.
Imorgon blir det kanske pepparkaksbak.
På onsdag är det föräldragrupp.
Torsdag, öppna förskolan.
Fredagkvällen tillbringar jag med arbetskamraterna, på julfest.
På lördag åker jag till mormor, för 80-årskalas och på söndag blir det hemfärd.

Kommentarer
Postat av: EmmaP

Bra att han gillar sång och lek, är det inte sånt man pysslar med hela tiden som småbarn sen :D Verkar som vi har samma helgplaner också...

2010-12-07 @ 18:07:36
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Tess

Hihi, det är ingen konst att vara söt när man har så söta kompisar! :D ;)

2010-12-07 @ 20:58:03
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/
Postat av: Lina

ooh. det är mycket nu! jag ringer dig någon dag! kramar.

2010-12-07 @ 23:00:49
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0