Nytt år.

2009 har tagit slut och vi är nu inne på ett nytt decennium.

Under året som var hade jag två nyårslöften.
Det ena var att jag skulle gå upp i vikt igen.
Detta har dock inte gått speciellt bra, så det är bara att jobba vidare på det.
Mitt andra nyårslöfte var att jag skulle ha en rolig nyårsafton med mina kamrater.
Detta löfte tycker jag att jag lyckades bra med. Har haft en mycket trevlig nyårshelg i Bollnäs.

Nu är vi alltså inne på ett nytt år och även ett nytt decennium.
Är det detta decennium vi borde bli vuxna? Det återstår att se.
Årets nyårslöfte är att jag ska ta hand om mig själv, samt att visa mer kärlek.

Må gott och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka fina nyårslöften!

2010-01-03 @ 17:03:44
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Sassa

Tack för att du kom hit! Det var det bästa med min Bollnäs semsester. Hoppas vi ses snart :)

2010-01-05 @ 10:16:14
URL: http://sassaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0