Mage.

Det kändes som att det skulle bli en riktigt tråkig dag idag.
Men när jag satt och åt en snabblunch med Mattias fick jag ett sms från Lina.
Hon ville plocka vitsippor och jag var inte sen att nappa på det.
Vi plockade fina sippor och traskade sedan hem till uteplatsen.
Där avnjöt vi en god kopp kaffe i solskenet.
Solen värmde skönt, även om det kom några kalla vindar ibland.
Jag satt ute till fem ungefär, då jag blev lite frusen om fötterna och gick in till soffan istället.

   

Idag var min mage spetsig.

   

Linas mage däremot, den är platt och inte ett dugg spetsig. 


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahahahahaha

2010-05-02 @ 22:11:44
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0