Bloggtorka.

Jodå, jag lever och mår bra.
Har två ursäkter till att jag inte skrivit på väldigt länge.

1. Det har varit sommar, och på sommaren behöver man inte blogga.
2. Vi har fått en underbar liten son, som tar en del tid.

Men nu får även jag erkänna att hösten har kommit.
Och är det något jag gör rätt mycket om dagarna, så är det att sitta framför datorn,
fast jag ska iofs försöka ändra på det.
Men ska försöka komma igång med bloggandet igen.



Idag har vi varit till banken och fått nytt lånelöfte,
så nu kan jakten på större boende fortsätta.
På eftermiddagen har jag varit ute på promenad med Melker
och sedan satt vi ute på uteplatsen och njöt av finvädret.
Melker sover fortfarande ute i vagnen, men han ska strax få komma in för nu tycker jag att det börjar bli lite kallt att ha dörren öppen.
Det är Melkers månadsdag idag, så han ska få börja med D-droppar, får se vad han tycker om det.
Nu soffmys!

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi. du är hjärtligt välkommen tillbaka :)

2010-09-16 @ 21:37:07
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Sophie

ÅÅ vad mysigt att läsa om dig o din familj,

du har en underbart fin liten pojk, tänk vad tiden går snabbt. Tack för att du påminner mig o D-dropparna. Dom brukar jag inte alltid komma ihåg, bäst att man ställer dom bredvid tandborsten, hihi.

Ha det så bra, och massa kramar till dig o din familj

2010-09-24 @ 19:53:14
URL: http://florafie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0