Måndag.

Håll i hatten. Nu kör vi. Ett (minst) inlägg om dagen, hela veckan.
Troligen mest som "dagbok".
Måndagen började med att jag och Melker tog sovmorgon till strax efter nio, då Mattias kom hem efter en jobbhelg.
Efter frukost åkte jag till frissan och klippte bort allt torrt, slitet hår.
Ingen stor förändring, men det känns väldigt skönt.
Efter lunch med familjen, åkte jag och Melker på sångstund på bibblan.
Många barn och föräldrar var det där minsann.
Eftermiddagen och kvällen har varit lugn.
Bus och lek med Melker.
Och tv-tittning. Familjen annorlunda och En unge i minuten. Perfekt!
Nu tycker Mattias det är dags att baka kladdkaka. Vilken avslutning på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lina

den där Mattias har bra idéer, sådana får han gärna ha då jag bor hos Er :D

2011-03-07 @ 23:16:05
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Elin

Oodelally oodelally, hoppsan vilken dag! :D

2011-03-09 @ 12:27:28
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0