Augusti

Sommarens sista månad (?) är här.
Augusti bjuder på mycket roligheter, så nu är det fullt upp ett tag framöver.
Vi är bjudna på goda vänners bröllop i Kilafors, så nästa helg är vi i Bollnäs.
Det blir mitt första bröllop, så vi får se om jag kan uppföra mig.

När jag fyllde år fick jag presentkort på en skönhetssalong.
Detta tänker jag utnyttja den 12 augusti med en riktig lyxbehandling.

Den 15e fyller älskade Melker 2 år!
Hur mycket kalas det blir vet jag iofs inte, men nåt ska vi nog hitta på.
Kanske vill du komma och fira honom?

Strax efter Melkers födelsedag går jag och Mattias till stadshuset och gifter oss och firar sedan detta med nära och kära med en riktigt trevlig fest! (Hoppas jag iaf.)

Förresten! Efter att Amelia tagit sin powernap igår fick hon smaka potatismoset och oj vad hon mumsade och åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0