Panik.

Jisses! När jag kollar i kalendern ser jag att vi har gått in i Juli.

Vi var i Bollnäs under midsommarhelgen och då fick jag frågan om jag börjar bli stressad inför bröllopet.
Men det är jag inte, för jag tänker på det som att vi ska ha en fest, som vilken som fest som helst.
För så är det i princip. Fast vi ska bjuda alla på mat och dryck, jag ska försöka köpa mig en ny klänning, fixa ringar och nån liten bukett med blommor. Måste man ha bordsplacering förresten?
Men nu, när jag inser att det är Juli redan blir jag lite stressad (får lite lätt panik) över en sak och det är att det inte varit någon sommar än och att jag är solbränd och stark som ett A4-ark.
En liten solbränna skulle jag inte tacka nej till, men jag är ju inte den som blir brun på 5 minuter direkt så jag vet inte hur jag ska hinna med det.
Fast, vem bryr sig egentligen? Jag ska nog bli gift iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0