Falkenberg

I helgen var jag och Amelia och hälsade på mina föräldrar.
Vi flög mellan Arlanda och Landvetter och som tur var skötte sig Amelia finfint!
Det var väldigt trevligt att åka iväg på en liten semestertripp.
På lördagen var vi till Slöinge på "loppis",  med barnsaker. Hittade lite småsaker, som vi fick av mamma. Tack!
När Amelia sov middag gick jag och mamma ner till källaren. Där tittade vi igenom en kartong med böcker och pussel från när jag och mina syskon var mindre, så tog jag med mig det som var mitt.
 
Eftersom det var uppehåll på söndagen så bestämde vi att vi kunde ta en liten extra promenad när vi skulle till affären. Men lagomt som vi kom utanför dörren började det såklart regna lite lätt. Vi tog promenaden iaf och regnet tilltog, men det var ju skönt med lite luft.
Efter våffellunch och middagsvila var det dags att packa ihop prylarna och bege sig hemåt igen.
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0