Lördag

Mattias jobbar i helgen och i min drömvärld tog jag och barnen sovmorgon halva förmiddagen idag. I verkligheten tyckte knattarna att det var dags att kliva upp tjugo över sex. Som tur är tycker dom det är okej att ta det lugnt i soffan framför barnprogram innan dagen drar igång på allvar.

Vid 9-tiden tänkte jag att vi skulle gå ut i solen men ändrar mig när jag ser att det bara är 2 grader. Burr! Istället fick det bli inomhuslek och dammsugning fram till lunch.
Efter lunchen bäddade jag ner barnen i vagnen för middagsvila. Jag köpte kaffe och bulle, satte mig på en parkbänk och njöt av den friska luften och solskenet!
Sen gick vi till 4h-gården och tittade på djuren.
På vägen hem handlade vi och stannade till en sväng i lekparken.
Ge mig fler fina höstdagar, tack!

Just nu skulle jag vilja sova men jag har diskmaskinen igång så det är väl bäst att vänta tills den är klar.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Sötisar <3 <3 Härligt för er barnbarn o eran Mamma att få njuta av sköna höstdagar!

2012-10-07 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0