En bra dag.

Idag har det varit en riktigt fin sensommardag.
Medans Melker var på förskolan tog jag och Mattias en promenad med Amelia.
Vi gick till Chilli och kollade lite. Vi passade även på att kika lite på tapeter.
Och så köpte vi ett regnställ till Melker på secondhand-butiken.
På vägen hem köpte vi en varsin sallad som vi avnjöt på en parkbänk.
Jag har även varit och tränat en sväng och är nu sugen på att köpa träningskort och köra lite gruppträning.
Medans Mattias lagade god middag byggde jag och Melker tågbana.
Nu sover barnen och Mattias är och tränar. Jag kollar på Robinson och ska strax lägga klart pärlplattan som jag började med för längesen.
Åh, tänk om alla dagar var som denna.
 
Jo, nog är jag lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0